^Επιστροφή στην κορυφή
  • 1 ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ
    «Η αρετή είναι ανώτερη απ' τον πλούτο και χρησιμότερη απ' την υψηλή καταγωγή, γιατί όσα είναι αδύνατα για τους άλλους αυτή τα καθιστά δυνατά, κι όσα προκαλούν φόβο στους πολλούς τα υπομένει με θάρρος, και γιατί νομίζει ότι ο μεν δισταγμός είναι μομφή και κατάκριση, η δε εργατικότητα έπαινος.»
  • 2 Κωνσταντίνος Καραθεοδωρής: Ο Έλληνας «δάσκαλος» του Αϊνστάιν
    Γι’ αυτό το έργο, ο καθηγητής Lars του Harvard σημειώνει: «Ο Κωνσταντίνος Καραθεοδωρή ήταν ένας από τους αρχηγούς μαθηματικούς οι οποίοι στο πρώτο μισό του 20ου αιώνα δημιούργησαν τα θεμέλια για τη μελλοντική ανάπτυξη των μαθηματικών που κινδύνευαν να παραμείνουν στάσιμα».
  • 3 Άλμπερτ Αϊνστάιν
    Υπάρχουν δυο τρόποι για να ζήσεις. Μπορείς να ζήσεις σαν τίποτα να μην είναι θαύμα ή μπορείς να ζήσεις σαν το οτιδήποτε να είναι ένα θαύμα. Ένα άτομο που δεν έχει κάνει ποτέ λάθος, ποτέ δεν προσπάθησε για κάτι.
  • 4 Οδυσσέας Ελύτης..
    Και η Ποίηση πάντοτε είναι μία όπως ένας είναι ο ουρανός. Το ζήτημα είναι από πού βλέπει κανείς τον ουρανό. Εγώ τον έχω δει από καταμεσίς της θάλασσας.
  • 5 Γαλιλαίος: «Και όμως, γυρίζει»
    «Δεν μπορείς να διδάξεις τίποτα στον άνθρωπο. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να τον βοηθήσεις να ανακαλύψει αυτό που έχει μέσα του.»
baner

Που βρισκόμαστε

Πολιτιστικά Προγράμμματα

Περιβαλλοντική Εκπαίδευση

Xρήσιμοι Σύνδεσμοι

Εργασίες μαθητών Α Γυμνασίου 2022 - 2023 (ενδεικτικές εργασίες)

Έγινε με το Padlet

Τα Χαϊκού του Γ2

Στα πλαίσια του μαθήματος της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γ2 έμαθαν για το χαϊκού (ιαπωνικά: 俳句‎, δηλαδή «αστείος στίχος»). Πρόκειται για μια ιαπωνική ποιητική φόρμα. Παραδοσιακά αποτελείται από τρεις ομάδες των 5, 7, 5 συλλαβών, οι οποίες τοποθετούνται σε τρεις στίχους για έμφαση ή σε έναν, χωρισμένο με κενά. Το χαϊκού είναι με συνολικά 17 συλλαβές η πιο σύντομη μορφή ποίησης στον κόσμο. Ένα χαϊκού διαβάζεται σε μια αναπνοή.

          Στη συνέχεια οι μαθητές και οι μαθήτριες, με την καθοδήγηση της φιλολόγου τους, Ευαγγελίας Κυριαζοπούλου, έγραψαν τα δικά τους χαϊκού και τα συγκέντρωσαν στον παρακάτω ηλεκτρονικό πίνακα ανακοινώσεων:

Τα χαϊκού του Γ2

 

Αγαπημένοι καλλιτέχνες - Μουσικά ακούσματα

Στο μάθημα της Μουσικής στην Γ τάξη, οι μαθητές μας συστήνουν τους δικούς τους αγαπημένους καλλιτέχνες και τα δικά τους μουσικά ακούσματα στο παρακάτω padlet. 
Υπεύθυνη καθηγήτρια Αβραμίδου Σ.
 

Έγινε με το Padlet

Εργασίες Μαθητών

Εργασίες Μαθητών

Ελληνικές Παροικίες στην Ευρώπη, 17ος -19ος αι

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας και κατά τη διάρκεια του Α΄ Τετραμήνου, οι μαθητές της Γ΄ Τάξης διερεύνησαν το θέμα των ελληνικών παροικιών στην Ευρώπη από τον 17ο έως τον 19ο αι. Εκπόνησαν πολύ ενδιαφέρουσες εργασίες, τις οποίες αναρτήσαμε στον παρακάτω ψηφιακό πίνακα:

https://padlet.com/tzonian/17-19-xhbqn29yssl7htef

 

Έγινε με το Padlet

Δημιουργική Γραφή

Κείμενα Α΄ Γυμνασίου

Εργασίες των μαθητών του Γυμνασίου Φιλύρου

Στα πλαίσια του μαθήματος των Κειμένων Νεοελληνικής
Λογοτεχνίας οι μαθητές της Α΄ Γυμνασίου, με την καθοδήγησή της
φιλολόγου τους, Ευαγγελίας Κυριαζοπούλου, έκαναν εργασίες
δημιουργικής γραφής και αναγνωστικής ανταπόκρισης για κάθε κείμενο
που διδάχτηκαν. Κάποιες από τις εργασίες αυτές συγκεντρώθηκαν στο
παρακάτω Padlet.

https://padlet.com/evakyriazo/cu5s7ykzhkhw6bl

 

 

Έγινε με το Padlet

 

Εργασίες Τεχνολογίας των μαθητών της Α' Γυμνασίου

 

Έγινε με το Padlet

ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ

Φιλαναγνωσία: «Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου» της Άλκης Ζέη _ Ηλεκτρονικό βιβλίο

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας και σε μια προσπάθεια  ενεργοποίησης της φιλαναγνωστικής διάθεσής τους, οι μαθητές της Β΄ Γυμνασίου κλήθηκαν να διαβάσουν το βιβλίο της Άλκης Ζέη, «Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου». 

Στη συνέχεια, διαχειρίστηκαν δημιουργικά, θέματα του λογοτεχνικού έργου όπως η σχέση του με την ιστορία, οι ήρωες και οι καταστάσεις που βιώνουν.  Ως αποτέλεσμα της παραπάνω δράσης, τα κείμενα των μαθητών συγκεντρώθηκαν στο παρακάτω ηλεκτρονικό βιβλίο:

  https://issuu.com/tzonianastasia/docs/_.1

Εργαστήρια Δεξιοτήτων: Περιβάλλον

 
Στο μάθημα των εργαστηρίων δεξιοτήτων και στην θεματική ενότητα Περιβάλλον, οι μαθητές της Γ τάξης μαθαίνουν και γράφουν για τον τόπο τους και την ιστορία του. 
Υπεύθυνη καθηγήτρια κα. Αβραμίδου Σμαρώ
 

 

Έγινε με το Padlet

Ποιήματα των μαθητών της Γ΄ Γυμνασίου

Ποιήματα των μαθητών της Γ΄ Γυμνασίου σε δεκαπεντασύλλαβο στίχο

            Οι μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου του σχολείου μας διδάχτηκαν φέτος, στα πλαίσια του μαθήματος της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας, τα δημοτικά μας τραγούδια. Έμαθαν ότι τα τραγούδια αυτά συντρόφευαν, ψυχαγωγούσαν και παρηγορούσαν στη δουλειά, στο σπίτι, στις γιορτές, σε όλες τις ανθρώπινες εκδηλώσεις και καταστάσεις. Επειδή εκφράζουν τα βιώματα, τις ιδέες και τα συναισθήματα του λαού, τα δημοτικά τραγούδια έχουν σταθερά, επαναλαμβανόμενα μοτίβα και διαχρονικό χαρακτήρα.

Διαβάστε περισσότερα: Ποιήματα των μαθητών της Γ΄ Γυμνασίου 

Εργασίες Μαθητών

Υποκατηγορίες

  • Μαθηματικά_B_Γυμνασίου

    Οι μαθητές της β Γυμνασίου χωρίστηκαν σε 5 ομάδες.

    κάθε ομάδα πήρε κι ένα διαφορετικό όνομα ενός αραίου μαθηματικού.

  • Σχολικό Έτος 2014-2015

    Αυτό είναι ένα προεπιλεγμένο πρότυπο ιστοσελίδας, το οποίο μπορείτε να τροποποιήσετε.

    Εδώ μπορείτε να τοποθετήσετε τις εργασίες πο έχουν εκπονηθεί κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς από τους μαθητές.

Σπουδές μετά το Γυμνάσιο

ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

eTwinning Moments

Διαδραστικά Σχ, Βιβλία

Η Πληροφορική δημιουργεί

Πρόληψη Λοιμώξεων

Copyright © 2013. 2o ΓυμνάσιοΧορτιάτη ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ : ΒΑΜΒΑΚΙΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ Rights Reserved.