^Επιστροφή στην κορυφή
  • 1 ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ
    «Η αρετή είναι ανώτερη απ' τον πλούτο και χρησιμότερη απ' την υψηλή καταγωγή, γιατί όσα είναι αδύνατα για τους άλλους αυτή τα καθιστά δυνατά, κι όσα προκαλούν φόβο στους πολλούς τα υπομένει με θάρρος, και γιατί νομίζει ότι ο μεν δισταγμός είναι μομφή και κατάκριση, η δε εργατικότητα έπαινος.»
  • 2 Κωνσταντίνος Καραθεοδωρής: Ο Έλληνας «δάσκαλος» του Αϊνστάιν
    Γι’ αυτό το έργο, ο καθηγητής Lars του Harvard σημειώνει: «Ο Κωνσταντίνος Καραθεοδωρή ήταν ένας από τους αρχηγούς μαθηματικούς οι οποίοι στο πρώτο μισό του 20ου αιώνα δημιούργησαν τα θεμέλια για τη μελλοντική ανάπτυξη των μαθηματικών που κινδύνευαν να παραμείνουν στάσιμα».
  • 3 Άλμπερτ Αϊνστάιν
    Υπάρχουν δυο τρόποι για να ζήσεις. Μπορείς να ζήσεις σαν τίποτα να μην είναι θαύμα ή μπορείς να ζήσεις σαν το οτιδήποτε να είναι ένα θαύμα. Ένα άτομο που δεν έχει κάνει ποτέ λάθος, ποτέ δεν προσπάθησε για κάτι.
  • 4 Οδυσσέας Ελύτης..
    Και η Ποίηση πάντοτε είναι μία όπως ένας είναι ο ουρανός. Το ζήτημα είναι από πού βλέπει κανείς τον ουρανό. Εγώ τον έχω δει από καταμεσίς της θάλασσας.
  • 5 Γαλιλαίος: «Και όμως, γυρίζει»
    «Δεν μπορείς να διδάξεις τίποτα στον άνθρωπο. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να τον βοηθήσεις να ανακαλύψει αυτό που έχει μέσα του.»
baner

Που βρισκόμαστε

Πολιτιστικά Προγράμμματα

Περιβαλλοντική Εκπαίδευση

Xρήσιμοι Σύνδεσμοι

Το 1ο Μαθηματικό safari 2015

                                   Το ΣΑΦΑΡΙ ήρθε ΣΤΟ ΦΙΛΥΡΟ !

 Έναν καινοτόμο τρόπο επανάληψης της ύλης των Μαθηματικών δοκίμασαν οι μαθητές του 2ου Γυμνασίου Χορτιάτη στο Φίλυρο!

Ο καθηγητής μαθηματικών κος Χ. Καρτσακλής θέλοντας να εμπνεύσει στα παιδιά της Γ Τάξης

αγάπη για το μάθημα, δημιούργησε ένα πρωτότυπομαθηματικό ομαδικό παιχνίδι βασισμένο στη διδαχθείσα

ύλη του 1ου τριμήνου. Τα παιδιά χωρισμένα σε έξι ομάδες και με λάβαρα τα ονόματα μαθηματικών της

αρχαιότητας(Αρχιμήδης ,Θαλής, Υπατία, Πυθαγόρας, Ευκλείδης και Ήρων) έλαβαν μέρος σε ένα ημερήσιο μαθηματικό «Σαφάρι».

DSC00059
DSC00060
DSC00061
DSC00062
DSC00063
DSC00064
DSC00066
DSC00067
DSC00068
DSC00069
DSC00071
DSC00072
DSC00088
DSC00089

 

Το παιχνίδι περιελάμβανε λύση ασκήσεων διαβαθμισμένης δυσκολίας , εύρεση αριθμών-κλειδιών

κρυμμένων σε διάφορους χώρους του σχολείου που έδιναν στοιχεία για την λύση των ασκήσεων και

πρόσβαση σε επόμενο κύκλο ασκήσεων και άλλες πρωτότυπες δραστηριότητες με τελική κατάληξη την εύρεση ενός θησαυρού. Το «Σαφάρι» διεξήχθη σε εορταστικό κλίμα την Τετάρτη 28 Ιανουαρίου, παραμονές των Τριών Ιεραρχών στην αίθουσα εκδηλώσεων του 2ου Γυμνασίου και την έναρξη κήρυξε η Αντιδήμαρχος Παιδείας του Δήμου μας, κα Ιφιγένεια Τσιρά . Νικήτρια ομάδα ήταν ο «Ευκλείδης»!

Τα παιδιά έδειξαν ενθουσιασμό αποδεικνύοντας για  άλλη μια φορά πόσο σημαντική είναι η καινοτομία στη διδακτική πράξη. Στόχος του οργανωτή είναι να εξελιχθεί το Σαφάρι σε θεσμό και - γιατί όχι- να λαμβάνουν μέρος όλα τα σχολεία του Δήμου μας όπως συμφώνησε και η κα Τσιρά.

Το παιχνίδι παρακολούθησαν και οι γονείς των μαθητών και μαθητές των άλλων τάξεων. Χορηγός και συμπαραστάτης του παιχνιδιού ο σύλλογος γονέων του σχολείου μας.

Σπουδές μετά το Γυμνάσιο

ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

eTwinning Moments

Διαδραστικά Σχ, Βιβλία

Η Πληροφορική δημιουργεί

Πρόληψη Λοιμώξεων

Copyright © 2013. 2o ΓυμνάσιοΧορτιάτη ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ : ΒΑΜΒΑΚΙΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ Rights Reserved.