^Επιστροφή στην κορυφή
  • 1 ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ
    «Η αρετή είναι ανώτερη απ' τον πλούτο και χρησιμότερη απ' την υψηλή καταγωγή, γιατί όσα είναι αδύνατα για τους άλλους αυτή τα καθιστά δυνατά, κι όσα προκαλούν φόβο στους πολλούς τα υπομένει με θάρρος, και γιατί νομίζει ότι ο μεν δισταγμός είναι μομφή και κατάκριση, η δε εργατικότητα έπαινος.»
  • 2 Κωνσταντίνος Καραθεοδωρής: Ο Έλληνας «δάσκαλος» του Αϊνστάιν
    Γι’ αυτό το έργο, ο καθηγητής Lars του Harvard σημειώνει: «Ο Κωνσταντίνος Καραθεοδωρή ήταν ένας από τους αρχηγούς μαθηματικούς οι οποίοι στο πρώτο μισό του 20ου αιώνα δημιούργησαν τα θεμέλια για τη μελλοντική ανάπτυξη των μαθηματικών που κινδύνευαν να παραμείνουν στάσιμα».
  • 3 Άλμπερτ Αϊνστάιν
    Υπάρχουν δυο τρόποι για να ζήσεις. Μπορείς να ζήσεις σαν τίποτα να μην είναι θαύμα ή μπορείς να ζήσεις σαν το οτιδήποτε να είναι ένα θαύμα. Ένα άτομο που δεν έχει κάνει ποτέ λάθος, ποτέ δεν προσπάθησε για κάτι.
  • 4 Οδυσσέας Ελύτης..
    Και η Ποίηση πάντοτε είναι μία όπως ένας είναι ο ουρανός. Το ζήτημα είναι από πού βλέπει κανείς τον ουρανό. Εγώ τον έχω δει από καταμεσίς της θάλασσας.
  • 5 Γαλιλαίος: «Και όμως, γυρίζει»
    «Δεν μπορείς να διδάξεις τίποτα στον άνθρωπο. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να τον βοηθήσεις να ανακαλύψει αυτό που έχει μέσα του.»
baner

Που βρισκόμαστε

Πολιτιστικά Προγράμμματα

Περιβαλλοντική Εκπαίδευση

Xρήσιμοι Σύνδεσμοι

Διδακτική επίσκεψη του Α3 στο Βυζαντινό Μουσείο Θεσσαλονίκης

Την Τρίτη 5 Απριλίου 2022 το τμήμα Α3 του σχολείου μας συμμετείχε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Βυζαντινού Μουσείου "Αλλοτινά και τωρινά πρόσωπα του χρόνου". Κύριος στόχος του προγράμματος ήταν να συζητηθεί η έννοια του χρόνου γενικά και στα βυζαντινά χρόνια ειδικότερα. Συντονίστριες του προγράμματος ήταν οι φιλόλογοι του σχολείου μας Κυριαζοπούλου Ευαγγελία και Κιτσιούλη Ασπασία.

            Το πρόγραμμα διαρθρώθηκε σε δύο ενότητες: α) στην εισαγωγική ενότητα, η οποία είχε σκοπό να εισάγει τους μαθητές στο θέμα του προγράμματος και στην οποία συζητήθηκαν η έννοια του χρόνου και οι τρόποι και τα όργανα μέτρησής του και β) στην επιτόπου εργασία σε πέντε αίθουσες του Μουσείου με φύλλα εργασίας και με τη βοήθεια εποπτικού υλικού.

Σπουδές μετά το Γυμνάσιο

ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

eTwinning Moments

Διαδραστικά Σχ, Βιβλία

Η Πληροφορική δημιουργεί

Πρόληψη Λοιμώξεων

Copyright © 2013. 2o ΓυμνάσιοΧορτιάτη ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ : ΒΑΜΒΑΚΙΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ Rights Reserved.