^Επιστροφή στην κορυφή
  • 1 ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ
    «Η αρετή είναι ανώτερη απ' τον πλούτο και χρησιμότερη απ' την υψηλή καταγωγή, γιατί όσα είναι αδύνατα για τους άλλους αυτή τα καθιστά δυνατά, κι όσα προκαλούν φόβο στους πολλούς τα υπομένει με θάρρος, και γιατί νομίζει ότι ο μεν δισταγμός είναι μομφή και κατάκριση, η δε εργατικότητα έπαινος.»
  • 2 Κωνσταντίνος Καραθεοδωρής: Ο Έλληνας «δάσκαλος» του Αϊνστάιν
    Γι’ αυτό το έργο, ο καθηγητής Lars του Harvard σημειώνει: «Ο Κωνσταντίνος Καραθεοδωρή ήταν ένας από τους αρχηγούς μαθηματικούς οι οποίοι στο πρώτο μισό του 20ου αιώνα δημιούργησαν τα θεμέλια για τη μελλοντική ανάπτυξη των μαθηματικών που κινδύνευαν να παραμείνουν στάσιμα».
  • 3 Άλμπερτ Αϊνστάιν
    Υπάρχουν δυο τρόποι για να ζήσεις. Μπορείς να ζήσεις σαν τίποτα να μην είναι θαύμα ή μπορείς να ζήσεις σαν το οτιδήποτε να είναι ένα θαύμα. Ένα άτομο που δεν έχει κάνει ποτέ λάθος, ποτέ δεν προσπάθησε για κάτι.
  • 4 Οδυσσέας Ελύτης..
    Και η Ποίηση πάντοτε είναι μία όπως ένας είναι ο ουρανός. Το ζήτημα είναι από πού βλέπει κανείς τον ουρανό. Εγώ τον έχω δει από καταμεσίς της θάλασσας.
  • 5 Γαλιλαίος: «Και όμως, γυρίζει»
    «Δεν μπορείς να διδάξεις τίποτα στον άνθρωπο. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να τον βοηθήσεις να ανακαλύψει αυτό που έχει μέσα του.»
baner

Που βρισκόμαστε

Πολιτιστικά Προγράμμματα

Περιβαλλοντική Εκπαίδευση

Xρήσιμοι Σύνδεσμοι

ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ

Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Ηη διαδικτυακή επιμορφωτική ομιλία - συζήτηση με θέμα:
«Σχολική βία και εκφοβισμός :
καινοτόμες μέθοδοι αντιμετώπισης - συνεργασία εκπαιδευτικών και γονέων»
     Θα απαντηθούν, συγκεκριμένα και πρακτικά, με πολλά παραδείγματα, τα εξής ερωτήματα:
  • Ποιός ο ρόλος "θυτών", "θυμάτων" και θεατών στο φαινόμενο της σχολικής βίας;
  • Ποιά είναι τα εμπόδια αναφοράς των περιστατικών στους εκπαιδευτικούς και στους γονείς (ψέματα, 'κάρφωμα', φόβος εκδίκησης)
  • και ποιοι οι τρόποι υπέρβασής τους;
  • Ανάλυση περιστατικών βίας και εκφοβισμού από την καθημερινότητα της σχολικής ζωής: Πώς διαχωρίζω τη βία από τον εκφοβισμό;
  • Πώς εφαρμόζονται οι καινοτόμες μη τιμωρητικές μέθοδοι αντιμετώπισης της βίας και του εκφοβισμού, όπως η μέθοδος της Ομάδας Υποστήριξης;
  • Πώς συμμετέχουν οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί στη μέθοδο της Επανορθωτικής Δικαιοσύνης;
  • Ποιο πρωτόκολλο ενεργειών ενδείκνυται να εφαρμοσθεί, στο πλαίσιο συνεργασίας σχολείου-οικογένειας;
Ομιλήτρια: Καραβόλτσου Αθηνά,
Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας (Μsc), Ψυχοθεραπεύτρια (επί πτυχίω), Θεατρολόγος (Μed), Μαθηματικός.

Αναλυτικό βιογραφικό: https://athinakaravoltsou.com

Διοργανωτές:

 

ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Γρεβενών, Κοζάνης, Καστοριάς, Φλώρινας

Πέμπτη, 2 Μαρτίου, 5μμ – 8μμ.

Δηλώσεις συμμετοχής εδώ:    https://forms.gle/Eg2UnT4sM3PSaVdW7

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί μέσω Webex,σε σύνδεσμο που θα σας σταλεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση που θα δηλώσετε.
 
Με εκτίμηση,
Καραβόλτσου Αθηνά
Εκπαιδευτικός, Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας (Μsc, Med)

Επικοινωνία: 210 4653636, 6942 540 526

Σπουδές μετά το Γυμνάσιο

ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

eTwinning Moments

Διαδραστικά Σχ, Βιβλία

Η Πληροφορική δημιουργεί

Πρόληψη Λοιμώξεων

Copyright © 2013. 2o ΓυμνάσιοΧορτιάτη ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ : ΒΑΜΒΑΚΙΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ Rights Reserved.